Szerző: Bodnár Ádám

2004. november 18. 11:50

A Creative hadat üzent az Apple iPodnak

[News.com] A számítógépes hangkeltő eszközeiről, no meg hordozható médialejátszóiról ismert Creative Technology jövőre 100 millió dollárt kíván marketingre költeni, hogy fellendítse MP3-lejátszóinak eladásait. Az MP3-háború elkezdődött és én vagyok, aki hadat üzen -- mondta Sim Wong Hoo, a szingapúri Creative elnök-vezérigazgatója. A Creative szerint az idén világszerte 30 millió hordozható MP3-lejátszó talál gazdára, jövőre pedig több mint 60 millió eladása valószínű.

[News.com] A számítógépes hangkeltő eszközeiről, no meg hordozható médialejátszóiról ismert Creative Technology jövőre 100 millió dollárt kíván marketingre költeni, hogy fellendítse MP3-lejátszóinak eladásait. "Az MP3-háború elkezdődött és én vagyok, aki hadat üzen" -- mondta Sim Wong Hoo, a szingapúri Creative elnök-vezérigazgatója. A Creative szerint az idén világszerte 30 millió hordozható MP3-lejátszó talál gazdára, jövőre pedig több mint 60 millió eladása valószínű.

A Creative első számú célpontja az Apple iPod, de a versenytársak közé tartozik a Sony és a Samsung is. A vállalat célja, hogy a jövő évre 40 százalékra növelje részesedését a hordozható MP3-lejátszók piacán, a vezetők vélekedése szerint ehhez havonta egymillió termék eladása szükséges. A cégnél jelenleg 600 alkalmazott foglalkozik MP3-lejátszók fejlesztésével de a közeljövőben 300 további mérnök felvétele várható.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról