Szerző: Bodnár Ádám

2004. szeptember 20. 17:03

Túl kevesen küldenek MMS-t

Egy brit mobiltelefon-felhasználók körében készítet felmérés szerint ugyan egyre terjednek a beépített kamerával rendelkező, multimédiás üzenetek küldésére és fogadására alkalmas készülékek, a tulajdonosok egyáltalán nem használják ki ezen képességeket.

Egy brit mobiltelefon-felhasználók körében készítet felmérés szerint ugyan egyre terjednek a beépített kamerával rendelkező, multimédiás üzenetek küldésére és fogadására alkalmas készülékek, a tulajdonosok egyáltalán nem használják ki ezen képességeket.

A Continental Research által publikált adatokból az derül ki, hogy az MMS-képes mobiltelefonnal rendelkező felhasználók 36 százaléka még egyszer sem küldött multimédiás üzenetet, az egy felhasználó által havonta elküldött üzenetek száma pedig átlagosan csupán 3,7 darab. Egy évvel korábban a mobil-előfizetők még átlagban 6,1 MMS-t küldtek havonta.

A Continental Research szerint a brit előfizetők havonta csupán 27,7 millió MMS-t küldenek, míg egy évvel korábban 21,3 millió képes üzenetet váltottak, azaz a növekedés csupán 30 százalékos, miközben a kamerás telefonnal rendelkező felhasználók száma 3,5 millióról több mint kétszeresére, 7 millió fölé emelkedett.

A felmérés szerint a mobil-felhasználóknak csupán 11 százaléka tartja magát fogékonynak a technológiai újdonságokra, 29 százalék azonban technofób, aki idegenkedik az újdonságokról. Egyelőre tehát úgy tűnik, a szolgáltatók minden igyekezete ellenére sem terjed gyorsan a multimédiás üzenetküldés, egyelőre közel sem annyira mindennapos, mint az SMS.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról