Szerző: Ady Krisztián

2004. augusztus 2. 09:39

Történetének legjobb félévét zárta a TELE2

A TELE2 továbbra is tartja egyenletes növekedési ütemét mind az ügyfélszám, mind a nyereségesség tekintetében  derül ki az augusztus 2-án, hétfőn közzétett második negyedéves pénzügyi jelentésből.

A TELE2 továbbra is tartja egyenletes növekedési ütemét mind az ügyfélszám, mind a nyereségesség tekintetében – derül ki az augusztus 2-án, hétfőn közzétett második negyedéves pénzügyi jelentésből.

A TELE2 AB nyilvánosságra hozott negyedéves eredményei ismét pozitív eredményeket mutatnak. Az adózás utáni nyereség 38 százalékkal növekedett az előző év hasonló időszakához képest, miközben a több mint egymillió előfizetővel megnövekedett ügyfélszám (amelynek közel 40 százalékát a közép-európai régió adta) meghaladta a 24,9 milliót.

Lars-Johan Jarnheimer, a TELE2 elnök-vezérigazgatója így foglalta össze a legfrissebb eredményeket: "Az év első hat hónapjában minden eddiginél jobb pénzügyi eredményt értünk el, miközben bevételeink 18 százalékkal növekedtek, ami valószínűleg egyedülálló az iparágban. Stratégiánk, amely az alacsony akvizíciós költségekre, az ügyfélmegtartásra és a működési költségek szigorú ellenőrzésére fókuszál továbbra is sikeres."

A TELE2 Magyarországon három hónapja kezdte meg működését, olcsó vezetékes hívásokat nyújtva nemzetközi, belföldi távolsági és mobil irányokba, egyelőre csak a Matáv területen élők számára. A közép-kelet európai régió dinamikus fejlődésében már a TELE2 magyarországi sikerei is szerepet játszanak.

Laczkó Tóth Gergely, a TELE2 Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta: "Örülünk annak, hogy a hazai piac kedvezően fogadta a TELE2 indulását. Tapasztalataink azt mutatják, hogy az emberek régóta vártak arra, hogy végre a vezetékes telefonálásban is választhassanak a szolgáltatók közül. Bár jelenleg még csak az ország területének körülbelül 80 százalékán érhetőek el a TELE2 olcsó tarifái, bízunk benne, hogy a szabályozó hatóságok további munkája révén minél hamarabb még az idén az egész ország területén jelen leszünk, az ügyfeleink számára még kényelmesebb szolgáltató-előválasztó szolgáltatásunkkal."

"Ezzel előre kiválaszthatóvá válik majd ügyfeleink számára, hogy melyik hívásirányt kívánják automatikusan a TELE2 használatával elérni és nem lesz szükség az előhívószám tárcsázására. Úgy gondolom, hogy a folyamatosan zajló heves mobilpiaci verseny ellenére elért jó eredményeink is azt mutatják, hogy az olcsó és megbízható vezetékes telefonálásnak továbbra is van helye a sokkal divatosabb -- ugyanakkor költségesebb -- mobilkommunikációval szemben." -- tette hozzá.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról