Szerző: Ady Krisztián

2004. június 15. 15:15

Az Ericsson integrálja és menedzseli öt hazai vezetékes szolgáltató számhordozási szolgáltatását

[Ericsson Magyarország] Az Ericsson Magyarország menedzselt szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kötött öt vezetékes szolgáltatóval, a PanTellel, a Monortellel, az Invitellel, a Hungarotellel és az Emitellel. A megállapodások a számhordozhatósági szolgáltatás megvalósítására, integrálására és hosztolására vonatkoznak. Az Ericsson felelős a hosztolt megoldások folyamatos működéséért és karbantartásáért.

[Ericsson Magyarország] Az Ericsson Magyarország menedzselt szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kötött öt vezetékes szolgáltatóval, a PanTellel, a Monortellel, az Invitellel, a Hungarotellel és az Emitellel. A megállapodások a számhordozhatósági szolgáltatás megvalósítására, integrálására és hosztolására vonatkoznak. Az Ericsson felelős a hosztolt megoldások folyamatos működéséért és karbantartásáért.

A számhordozhatóság hosztolt megoldása lehetővé teszi a vezetékes előfizetők számára telefonszámuk megtartását, függetlenül az általuk választott hálózattól. A számhordozhatóság hatékony megvalósítása érdekében az Ericsson megoldása kapcsolódik a Nemzeti Hírközlési Hatóság referencia adatbázisához.

A számhordozhatóság megvalósítása alapvető követelmény az Európai Unió távközlési piacain. Az Ericsson számhordozhatósági megoldása segítségével a szolgáltatók gyorsan, gazdaságosan és egyszerűen teljesíthetik a vonatkozó irányelveket.

"Az Ericsson technológiai vezető szerepe és az általunk biztosított nagyságrendi megtakarítások révén támogatjuk a hálózatüzemeltetőket és szolgáltatókat abban, hogy kisebb kockázat és ismert költségek mellett, előre meghatározott szolgáltatási szinteken vezessenek be új szolgáltatásokat" -- jelentette ki Staffan Pehrson, az Ericsson vezérigazgatója.

Az Ericsson ajánlata tovább erősíti a menedzselt szolgáltatások felé mutató trendet, ahol a szolgáltatók és a szállítók együttműködnek a költségek csökkentése és az új szolgáltatások minél előbbi piacra vitele érdekében.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról