Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2004. április 22. 12:30

Tele2: naponta kétezer érdeklődő

Naponta több mint kétezren érdeklődnek a hétfőn indult Tele2 távközlési szolgáltatásai iránt -- tudtuk meg Laczkó-Tóth Gergelytől, a Tele2 ügyvezető igazgatójától. A Tele2 hétfői debütálása óta pedig már megtörtént az első hívás is, ami az új szolgáltató hálózatán bonyolódott.

[HWSW] Naponta több mint kétezren érdeklődnek a hétfőn indult Tele2 távközlési szolgáltatásai iránt -- tudtuk meg Laczkó-Tóth Gergelytől, a Tele2 ügyvezető igazgatójától. A Tele2 hétfői debütálása óta pedig már megtörtént az első hívás is, ami az új szolgáltató hálózatán bonyolódott.

Laczkó-Tóth lapunknak elmondta: a telefonos ügyfélszolgálathoz való bejelentkezést követően nincs szükség írásos szerződéskötésre, gyakorlatilag aki jelzi érdeklődését, azzal a telefonon keresztül "kötnek" szerződést, s ezután két napon belül már igénybevehető a Tele2 szolgáltatások bármelyike. A telefonos adatfelvételt követően az ügyfeleknek postán egy ismertetőt küldenek a szolgáltatásokról, visszaküldendő szerződés azonban ebben sincs: a jogviszony létrejöttéhez elegendő a telefonon keresztül adott megbízás.

Laczkó-Tóth szerint naponta több mint kétezer érdeklődő tárcsázta az ügyfélszolgálati számot, ám hogy közülük hányan szerződtek is a szolgáltatóval, arról a Tele2 ügyvezető igazgatója nem adott felvilágosítást: mint mondta az ügyfelek számát nem kívánják nyilvánosságra hozni.

Számos észrevétel hangzott el korábban a Tele2 adatvédelmi nyilatkozatával kapcsolatban. A szolgáltató általános szerződési feltételeinek egyik pontjában az szerepel ugyanis, hogy "az előfizető hozzájárul ahhoz, hogy adatait marketing, illetve egyéb tudományos, közvélemény- vagy piackutatás céljából a Szolgáltató az adatvédelmi szabályok betartása mellett harmadik személyek számára továbbítsa." Az érdeklődők kifogásolták, hogy ennek értelmében akik szerződést kötnek a szolgáltatóval, akár akarják, akár nem, hozzá kell, hogy járulnak adataik továbbításához.

Az ügyvezető igazgató a HWSW érdeklődésére elmondta, hogy ez a passzus csak azét került bele a szerződési feltételekbe, mert a tájékoztató anyagot és a számlákat egy külső cég postázza, melynek muszáj megadni az előfizetők nevét és címét. Az ügyvezető ígéretet tett, hogy átgondolják miként lehetne pontosabban megfogalmazni az adattovábbításról szóló passzust, ugyanakkor jelezte: nem kívánják más cégeknek átadni előfizetőik adatait, kizárólag a Tele2 tájékoztatójának, illetve számláinak kiküldéséhez vesznek igénybe külső vállalkozástól segítséget.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról