Szerző: Bodnár Ádám

2004. március 24. 14:30

Internetes zeneszolgáltatást indított a Wal-Mart

Internetes zeneszolgáltatást indított az Egyesült Államok legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, a Wal-Mart. A dalokért 88 centet kell fizetni, így a Wal-Mart olcsóbb, mint a rivális szolgáltatások, például az Apple iTunes, a Napster vagy a MusicNet.

Internetes zeneszolgáltatást indított az Egyesült Államok legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, a Wal-Mart. A dalokért 88 centet kell fizetni, így a Wal-Mart olcsóbb, mint a rivális szolgáltatások, például az Apple iTunes, a Napster vagy a MusicNet.

A formálisan ma elindított szolgáltatás tesztüzeme decemberben kezdődött meg, azóta a letölthető dalok száma 50 százalékkal növekedett, ráadásul a Wal-Mart több exkluzív számot is megszerzett olyan előadóktól, mint Shania Twain vagy Shakira. A vállalat emellett megállapodott a Curb Records kiadóval is, amely révén népszerű country-énekesek -- többek között Tim McGraw, LeAnn Rimes -- dalai is bekerültek a kínálatba.

A Wal-Mart internetes zeneboltját a Liquid Digital Media üzemelteti. A szolgáltatás használatához Windows operációs rendszert futtató számítógépre és Windows Media Player 9 lejátszóra van szükség. Természetesen a letöltött dalokat CD-re is lehet írni, illetve hordozható lejátszóra is át lehet tölteni. Természetesen csak azok a lejátszók támogatottak, amelyek meg tudják szólaltani a WMA9 formátumú zenéket.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról