Szerző: Bodnár Ádám

2004. február 6. 15:14

A HP és a Nokia további öt évre meghosszabbítják globális IT-szolgáltatási megállapodásukat

[Noguchi & Peters] Tegnapi bejelentése szerint a HP szándéknyilatkozatot írt alá a Nokiával a két cég jelenleg érvényben lévő globális IT-szolgáltatási megállapodásának kiterjesztéséről és további öt évre szóló meghosszabbításáról. Az eredetileg 2001 szeptemberében megkötött szerződés értelmében a HP kezeli a Nokia globális informatikai infrastruktúráját és működési folyamatait. A szerződés tervezett meghosszabbításával a HP és a Nokia együttműködésének időtartama nyolc évre bővül.

[Noguchi & Peters] Tegnapi bejelentése szerint a HP szándéknyilatkozatot írt alá a Nokiával a két cég jelenleg érvényben lévő globális IT-szolgáltatási megállapodásának kiterjesztéséről és további öt évre szóló meghosszabbításáról. Az eredetileg 2001 szeptemberében megkötött szerződés értelmében a HP kezeli a Nokia globális informatikai infrastruktúráját és működési folyamatait. A szerződés tervezett meghosszabbításával a HP és a Nokia együttműködésének időtartama nyolc évre bővül.

A hatályos szerződés központi célja, hogy rugalmas és skálázható infrastruktúrává alakítsa a Nokia IT-környezetét, fokozza a szolgáltatási teljesítményt és minimumra szorítsa az állandó költségeket. A kapcsolat már az első két év során komoly, a Nokia által kitűzött szinten felüli megtakarításokat eredményezett.

A meghosszabbított szerződés értelmében a HP a jövőben szolgáltatás alapú modell szerint üzemelteti a Nokia IT-környezetét. Ez a modell gondoskodik arról, hogy az informatikai környezet rugalmasan alkalmazkodjon az üzleti igények változásához, és azt is lehetővé teszi, hogy a HP a ténylegesen igénybe vett IT-szolgáltatások, valamint az egyes leányvállalatok eltérő támogatási igényei szerint számlázzon a Nokia felé. A kibővített megállapodás aláírását idén tervezik.

A szolgáltatás-alapú modell az alkalmazkodó IT-infrastruktúra kialakítását célzó HP Adaptive Enterprise stratégiára épül. Az informatikai és az üzleti folyamatok hatékonyabb összehangolását ösztönző stratégia révén a vállalat jobb üzleti reagálókészségre tesz szert -- azaz rugalmasabban tudja követni a piaci viszonyok és az ügyféligények változását, és kihasználni a bennük rejlő üzleti lehetőségeket.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról