Szerző: Bodnár Ádám

2003. november 5. 11:25

A Siebel befejezte az Upshot felvásárlását

A Siebel Systems tegnap bejelentette, hogy lezárta az Upshot felvásárlását. A cég 50 millió dollár készpénzt adott az UpShotért, az elkövetkező két év során pedig további 20 millió dollárt fizet a vállalatért, amely a szoftverek interneten keresztüli bérbeadásának egyik úttörője.

A Siebel Systems tegnap bejelentette, hogy lezárta az Upshot felvásárlását. A cég 50 millió dollár készpénzt adott az UpShotért, az elkövetkező két év során pedig további 20 millió dollárt fizet a vállalatért, amely a szoftverek interneten keresztüli bérbeadásának egyik úttörője.

Az UpShot interneten keresztül nyújt CRM-szolgáltatást kisvállalatoknak és a felhasználók után szed használati díjat. A cégnek 100 alkalmazottja és mintegy ezer ügyfele van. A Siebel bejelentette, hogy nem tervez elbocsátásokat az UpShotnál. A felvásárlás részvényenként 1 centtel fogja csökkenteni a negyedik negyedéves eredményt.

A Siebel október elején jelentette be CRM OnDemand szolgáltatását, amely az év végétől lesz elérhető. A CRM OnDemand a Siebel ügyfélkapcsolati szoftverének egyszerűsített változata, amelyet egy internetes felületen keresztül lehet igénybe venni. A vállalat arra számít, hogy az ún. "hosted" üzleti alkalmazások piaca az elkövetkező három évben 2,7 milliárd dollár fölé növekedik.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról