Szerző: Ady Krisztián

2003. október 29. 16:30

Egy egész generációt kihagynak a nagyobb LCD-paneleket gyártó vállalatok

[DigiTimes] A versenyképesség érdekében egyre több élvonalbeli LCD-gyártó dönt úgy, hogy egy egész generációt hagy ki gyártósorai fejlesztése során: a Samsung közelmúltbeli bejelentését követően a Chi Mei Optoelectronics (CMO) elnöke, Chao-yang Ho tegnap közölte, hogy a CMO is hetedik generációs gyártósorokat állít üzembe a nem túl távoli jövőben.

[DigiTimes] A versenyképesség érdekében egyre több élvonalbeli LCD-gyártó dönt úgy, hogy egy egész generációt hagy ki gyártósorai fejlesztése során: a Samsung közelmúltbeli bejelentését követően a Chi Mei Optoelectronics (CMO) elnöke, Chao-yang Ho tegnap közölte, hogy a CMO is hetedik generációs gyártósorokat állít üzembe a nem túl távoli jövőben.

A vállalat a hetedik generációs gyártósorok telepítése előtt 5,5G-s gyártósorokat állít majd üzembe, melyeken 40"-os képátlósnál kisebb LCD-paneleket állít elő. Ezek a gyártósorok várhatóan jövő év végén kezdik meg a sorozatgyártást.

A CMO a Japánban megrendezett FPD International 2003 rendezvényen engedett bepillantást jövőre vonatkozó terveibe. A tajvani vállalat az elkövetkező 3-5 évben 300 milliárd nettó tajvani dollár értékben épít fel három következő generációs, 7G-s LCD-gyártósort.

A Yokohamában megrendezett eseményen a CMO bemutatta legújabb LCD TV-paneljét, mely 47"-os képátlóval, 1920 x 1028 pixeles felbontással, 8 ms-os utánvilágítási idővel, 800:1-hez kontrasztaránnyal és 800 kandella/m2 fényerővel rendelkezett.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról