Szerző: Bodnár Ádám

2003. szeptember 26. 15:48

A Scala és a Microsoft tovább erősíti partneri kapcsolatát

[Heller] A Scala Business Solutions a szeptember 18-19. között Rómában tartott Microsoft partneri rendezvényen megerősítette az eddigi elkötelezettségét a Microsoft technológiai platformja mellett. A Scala bejelentette, hogy elsők között építi saját termékeit a Microsoft

[Heller] A Scala Business Solutions a szeptember 18-19. között Rómában tartott Microsoft partneri rendezvényen megerősítette az eddigi elkötelezettségét a Microsoft technológiai platformja mellett. A Scala bejelentette, hogy elsők között építi saját termékeit a Microsoft Business Framework kódnevű üzletialkalmazás-platformjára. A Scala és a Microsoft véglegesítette július 22-én bejelentett megállapodását is a Microsoft Business Solutions CRM (Microsoft CRM) szoftver kibővítéséről, valamint a terméknek az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel való integrálásáról.

Microsoft Business Framework (Microsoft üzleti keretrendszer, MBF) a munkaneve annak az egységes keretrendszernek, és az ehhez kapcsolódó eszközöknek és futtatási szolgáltatásoknak, amelyek segítségével a fejlesztők -- például a Scalához hasonló Microsoft-partnerek -- koncentrálhatják erőfeszítéseiket és gyorsabban készíthetnek értéknövelő megoldásokat végfelhasználóik számára, nem kell újra és újra létrehozniuk az összes üzleti alkalmazás által igényelt feltételeket. A Microsoft támogatni kívánja ezeket a fejlesztéseket és felkínálja erőit az értékesítés és a marketingtevékenységek terén a megoldás szélesebb körben történő megismertetése érdekében.

Az MBF alkalmazásának kezdeti fázisában a Scala azt tervezi, hogy továbbfejleszti az iScala ERP-termék globális humánerőforrás-kezelési és bérszámfejtési funkcióit annak érdekében, hogy az a Microsoft új üzletialkalmazás-platformján is elérhetővé váljon. A Scala azért a humánerőforrás-kezeléssel és bérszámfejtéssel kezdi a fejlesztést, mert a cég e területeken egyedi piaci lehetőséget lát.

A Scala és a Microsoft véglegesítették megállapodásukat, melynek értelmében a Scala kibővíti a Microsoft CRM-szoftverét és integrálja azt az iScala kollaboratív ERP-rendszerbe. A termék neve iScala CRM lesz és 2003 negyedik negyedévében kerül a piacra. A Scala a Scala-vásárlók igényeinek megfelelően további funkciókkal -- például több pénznem kezelésével, nemzetközi adószámításokkal (ÁFA) és üzleti intelligenciával -- bővíti a rendszert. Az iScala CRM az iScala ERP- termék részeként jelenik meg, de -- az iScala platform kapcsolódási képességeinek és webes szolgáltatási architektúrájának köszönhetően -- attól függetlenül is használható és egyszerűen integrálható lesz más ERP-rendszerekkel.

Az iScala CRM a Microsoft CRM funkcionalitását építi be az iScala megoldásba és teszi lehetővé, hogy a Scala-vásárlók tovább javítsák üzleti folyamataikat -- márpedig ma a nagyobb értékesítési sikeresség, a kiemelkedő ügyfélszolgálat és az informált, agilis üzleti döntések létfontosságúak. Az iScala CRM első nyilvános bemutatása szeptember 10-én, Moszkvában történt, ahol egyes kulcsfontosságú funkciók voltak megtekinthetők.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról