Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2003. szeptember 29. 14:03

Ötvenezredik szélessávú előfizető az Axeleronál -- az [origo] működteti az Axiot

Az 50 000. szélessávú internethozzáférést aktiválták a minap az Axeleronál. A vállalat közleménye szerint az ötvenezer szélessávú előfizető 88 százaléka ADSL-en kapcsolódik a világhálóra, a cégnél előfizetett összes internet-hozzáférésnek pedig 27 százaléka szélessávú -- szemben a 2002 végén regisztrált 14 százalékkal.

[HWSW] Az 50 000. szélessávú internethozzáférést aktiválták a minap az Axeleronál. A vállalat közleménye szerint az ötvenezer szélessávú előfizető 88 százaléka ADSL-en kapcsolódik a világhálóra, a cégnél előfizetett összes internet-hozzáférésnek pedig 27 százaléka szélessávú -- szemben a 2002 végén regisztrált 14 százalékkal.

Míg a szélessávú internetpenetráció Magyarországon – amelynek nagyobb részét az ADSL teszi ki – 2002 végén az Európai Uniós átlag 26,5 százaléka volt, addig az Axelero becslései szerint a penetráció mostanra elérte a 2002 végi EU átlag 44,7 százalékát. A szolgáltató közleménye szerint ha a piacot eddig jellemző dinamikus növekedés folytatódik, akkor a szélessávú internetpenetráció tekintetében Magyarország valóban felzárkózhat az európai élvonalhoz.

Szeptember közepétől az Axelero Internet, az [origo] portál tulajdonosa működteti az aXio Kft. által kifejlesztett és eddig együtt üzemeltetett [origo] bevásárlóközpontot. Az aXio csapata továbbra sem szakad el a bevásárlóközponttól és ügyfeleitől, mivel a szolgáltatás kizárólagos értékesítőjeként dolgozik tovább az Axelero kötelékében. A változás legfőbb oka, hogy az Axelero Internet a jövőben kiemelt fontosságú projektként tekint az [origo] bevásárlóközpontra és az aXio jelenlegi csapatával együttműködésben tovább kívánja fejleszteni a szolgáltatást.

A 2003. április 15-én megnyitott [origo] bevásárlóközpont virtuális polcain, olyan bérlők kínálják termékeiket, mint a Tefal, a Moulinex, a Kodak, a Panasonic-Videopart vagy a Mozart Souvenir.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról