Szerző: Barna József

2003. szeptember 16. 12:22

Az elveszett hívásokról is kapnak értesítést a Westel ügyfelei

A Westel a jövő hónaptól Hívásértesítő néven olyan új szolgáltatást kínál ügyfeleinek, amely SMS-ben tájékoztatást ad a létre nem jött hívásokról, közölte ma sajtóközleményében a vállalat. A szolgáltatás a Westel havidíjas ügyfeleinek díjmentes.

A Westel a jövő hónaptól Hívásértesítő néven olyan új szolgáltatást kínál ügyfeleinek, amely SMS-ben tájékoztatást ad a létre nem jött hívásokról, közölte ma sajtóközleményében a vállalat. A szolgáltatás a Westel havidíjas ügyfeleinek díjmentes.

A hazai piac legnagyobb mobilszolgáltatója október 1-től vezeti be a Hívásértesítőt. Eddig azokról a hívásokról, amelyek nem érték el a hívott felet -- például azért, mert készüléke egy másik hívás miatt foglalt volt vagy ki volt kapcsolva --, nem kapott értesítést, így a hívás gyakorlatilag nyom nélkül elveszett. Ezentúl ilyen esetben a hívási kísérletekről -- ha az híváskor elküldésre kerül -- a hívók telefonszámával együtt rövid szöveges üzenet ad tájékoztatást. A Magyarországon egyedülálló újdonsággal utólag minden hívásról értesülhetnek a westelesek, függetlenül attól, hogy telefonjuk ki van kapcsolva, foglalt, esetleg a hívó nem hagy üzenetet a hangpostán.

A Hívásértesítő szolgáltatást a Westel minden havidíjas ügyfelének aktiválja és díjmentesen biztosítja, míg a Domino kártyások a 1777-es számon hívható Domino központban kapcsolhatják be, használata az aktiválástól kezdve bruttó 250 forint havonta, áll a Westel Mobil Rt. közleményében.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról