Szerző: Bodnár Ádám

2003. július 22. 12:32

A Scala ERP-termékpalettája a Microsoft Business Solutions CRM megoldásával bővül

[Heller] A Scala Business Solutions ma bejelentette, hogy szándéknyilatkozatot írt alá a Microsofttal, mely alapján a két cég a Microsoft Business Solutions ügyfélkapcsolat-kezelési alkalmazásának (CRM) nemzetközi verzióját fejleszti tovább, integrálva azt az iScala kollaboratív ERP-rendszerével. A két vállalat szeptemberben szándékozik megkötni a megállapodást.

[Heller] A Scala Business Solutions ma bejelentette, hogy szándéknyilatkozatot írt alá a Microsofttal, mely alapján a két cég a Microsoft Business Solutions ügyfélkapcsolat-kezelési alkalmazásának (CRM) nemzetközi verzióját fejleszti tovább, integrálva azt az iScala kollaboratív ERP-rendszerével. A két vállalat szeptemberben szándékozik megkötni a megállapodást.

A két szoftvergyártó szorosan együttműködik a Microsoft CRM-alkalmazás további fejlesztésében, mely iScala CRM-ként kerül piaci bevezetésre. Az új terméket a Scala ügyfelei már az integrált ügyviteli rendszer részeként használhatják. A több mint 140 országban jelen lévő Scala, ügyfeleinek igényeit elégíti ki azzal, hogy az iScala CRM-mel tovább bővíti már eddig is sokszínű ERP-megoldását, amely többek között olyan funkciókat is tartalmaz, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi ÁFA elszámolás vagy az üzleti intelligencia.

Az iScala CRM az iScala ERP-termék olyan részeként kerül piacra, amely más ERP-rendszerekkel is integrálható, így az iScala platform web alapú felépítésével együtt tovább szélesíti az integrációs lehetőségek körét. Az iScala CRM-modul válasz a több üzleti funkcionalitást hangsúlyozó ügyféligényre. A Scala úgy gondolja, hogy meglévő ügyfelei közül sokan igénylik az új termék által nyújtott funkciókat. Az iScala CRM a kulcsfontosságú európai piacokon, többek között Oroszországban valamint Kínában lesz elérhető, ahol a Scala vezető piaci pozíciókat élvez. 2005-ig az iScala CRM-termék a Scala éves bevételének 20%-át adja majd.

A Scala arra törekszik, hogy újabb és újabb piacokon keltse fel azon cégek érdeklődését az integrált üzleti megoldások iránt, amelyeket eddig eltántorított a megoldások magas költsége. Továbbá az iScala CRM-megoldás lehetővé teszi, hogy a vertikális piacokon, ahol a Scala különösen hangsúlyos jelenléttel bír (például az építőipar, gyógyszeripar, élelmiszeripar területén), újabb ügyviteli segítséget nyújtson ügyfeleinek.

A piaci bevezetés előkészítése érdekében a Scala egy különleges csapatot állított össze a vállalat minden szintjéről, bevonva vezetőket, termékfejlesztőket, értékesítési-, marketing- és egyéb erőforrásokat. A Natasha Stolnaya (termékigazgató, iScala CRM) vezette csapat a termék piaci megjelenése előtti időszakban szorosan együttműködik majd a Microsoft CRM-csapattal, valamint a kiemelt Scala ügyfelekkel.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról