Szerző: Bodnár Ádám

2003. május 19. 15:29

A Unisys is forgalmazni fogja a Nokia MMS megoldását

A Unisys Corporation és a Nokia egy olyan megállapodásról számolt be, amely felgyorsítja a multimédiás üzenetküldő szolgáltatás (MMS) világpiaci elterjedését, a távközlési szolgáltatók számára pedig újabb potenciális bevételforrást teremt. A megállapodás értelmében a Unisys a mobilszolgáltatók számára világszerte árulja és forgalmazza majd a Nokia MMS megoldását. Az MMS megoldás egy hónapon belül elérhető lesz a Unisysnél.

[HWSW] A Unisys Corporation és a Nokia egy olyan megállapodásról számolt be, amely felgyorsítja a multimédiás üzenetküldő szolgáltatás (MMS) világpiaci elterjedését, a távközlési szolgáltatók számára pedig újabb potenciális bevételforrást teremt. A megállapodás értelmében a Unisys a mobilszolgáltatók számára világszerte árulja és forgalmazza majd a Nokia MMS megoldását. Az MMS megoldás egy hónapon belül elérhető lesz a Unisysnél.

A Unisys által kínált MMS megoldás nagy kapacitású, személyek közötti mobil üzenetváltásra és tartalom-hozzáférésre képes multimédiás üzenetküldési platform lesz. A megállapodás értelmében a Unisys saját telekommunikációs ügyfelei számára viszonteladóként forgalmazza majd a Nokia piacvezető, végponttól végpontig terjedő multimédiás üzenetküldési megoldását. Így ők hidat képeznek majd a tartalomszolgáltatók és az MMS-szolgáltatásokra váró végfelhasználók milliói között. A Unisys emellett rendszerintegrációt és támogatási szolgáltatásokat is kínál, valamint -- a kifejezetten a kommunikációs üzletág számára hasznos megoldások biztosításához szükséges -- szakértelmével is ügyfelei rendelkezésére áll.

A Nokia MMS megoldása a Nokia multimédiás üzenetküldési szolgáltatóközpontot (MMSC), a Nokia multimédiás alkalmazás-átjárót, a Nokia WAP átjárót, valamint a Nokia profilszervert tartalmazza. A megoldás magját alkotó Nokia MMSC központ egy nagykapacitású szolgáltatási platform, amelyet olyan mobilszolgáltatók számára terveztek, akik interaktív és gazdag tartalmakat szeretnének kínálni előfizetőiknek. A megoldás szolgáltatásai között találhatunk személyre-szabott profil-opciókat, a nem MMS-képes terminálok támogatását, intelligens e-mail kapcsolatot, MMS-en történő hangüzenet-küldést, valamint az üzenetek tárolását hosszútávon biztosító személyes multimédiás albumokat.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról