Szerző: roberto

2003. április 18. 11:01

Transgaming WineX 3.0: még több DirectX-es játék Linux alatt

[TransGaming] A kanadai TransGaming Technologies tegnap

[TransGaming] A kanadai TransGaming Technologies tegnap bejelentette WineX technológiájának harmadik verzióját. A szoftvercég célja a teljes Microsoft DirectX API megvalósítása a Win32 API szabad forráskódú inkarnációjára, a WINE-ra alapozva. Az alternatív operációs rendszerek DirectX-ellátottságát célul kitűző TransGaming tavaly rukkolt elő a WineX DirectX 8-as képességekkel rendelkező változatával, a most kiadott WineX 3.0 pedig már a legfrissebb játékok futtatására is képes Linuxon. A szoftver több száz DirectX-es játékot támogat, bár a TransGaming alig húsz játékhoz biztosít hivatalos támogatást.

Az új kiadásban sokat dolgoztak a fejlesztők a telepítés és program működtetésének egyszerűsítésén, e törekvés eredménye a Point2Play grafikus frontend, amellyel akár különböző WineX-verziók is kezelhetőek. További fontos újdonság a hardveresen gyorsított Vertex Shader támogatása bizonyos natív OpenGL-meghajtókon keresztül. A WineX 3.0 alatt futtatható játékok közé tartozik a sajtóközlemény szerint a SimCity 4, az EverQuest és Medal of Honor: Allied Assault is.

A szoftver előfizetéses rendszerben rendelhető meg, a cég a havi 5 dollárért nyújt különféle szolgáltatásokat, köztük a WineX letöltési lehetőséget, a minimális szerződéskötési időtartam három hónap.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról