Szerző: castor

2003. március 11. 20:00

Age of Mythology: túl az egymillión

A Microsoft által kiadott és az Ensemble Studios által fejlesztett Age of Mythology című stratégiai játékból eddig több mint egymillió példány kelt el a világon. Stuart Moulder, a Microsoft Game Studios PC-s játékokért felelős részlegének vezérigazgatója elmondta, hogy az Age of Mythology ugyanolyan jól szerepelt, mint a sorozat előző részei, ugyanis azok is már a kiadást követő néhány hónapban túllépték az egymilliós határt. A sikerek nagyban hozzájárulnak a fejlesztőcsapat növekedéséhez, illetve ahhoz, hogy a rengeteg rajongó észrevételeinek köszönhetően egyre jobb játékokat készítsenek.

A Microsoft által kiadott és az Ensemble Studios által fejlesztett Age of Mythology című stratégiai játékból eddig több mint egymillió példány kelt el a világon. Stuart Moulder, a Microsoft Game Studios PC-s játékokért felelős részlegének vezérigazgatója elmondta, hogy az Age of Mythology ugyanolyan jól szerepelt, mint a sorozat előző részei, ugyanis azok is már a kiadást követő néhány hónapban túllépték az egymilliós határt. A sikerek nagyban hozzájárulnak a fejlesztőcsapat növekedéséhez, illetve ahhoz, hogy a rengeteg rajongó észrevételeinek köszönhetően egyre jobb játékokat készítsenek.

A Warcraft 3 legnagyobb ellenfelének számító Age of Mythologyban három mitológiai néppel, a görögökkel, az egyiptomiakkal, vagy a vikingekkel kell minél nagyobb területet meghódítanunk. A játék teljesen 3D-ben pompázik, melyet gyönyörű grafikai effektek tesznek még valósághűbbé.

Figyelemre méltó, hogy a készítők egy könnyedén használható pályaszerkesztőt is mellékeltek a programhoz. Ezenkívül a Microsoft támogatásával lehetőségünk van hatalmas online csatározásokban is részt venni.

Hála az Ensemble fejlesztőcsapat tapasztalatának, az Age of Empires első és második részéhez hasonlóan itt is maximálisan kiegyensúlyozott egységekkel és furfangos taktikákkal találkozhatunk.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról