Szerző: Ady Krisztián

2003. január 29. 11:48

Alkalmazottai 25 százalékától válik meg az Egyesült Államok harmadik legnagyobb internetszolgáltatója

[News.com] Az Egyesült Államok harmadik legnagyobb internetszolgáltatója, az EarthLink 1300 dolgozójától készül megválni, mely az 5100 főt foglalkoztató cég személyi állományának mintegy 25 százalékát teszi ki. A feleslegessé vált dolgozók többsége technikai személyzet és vevőszolgálati munkatárs, olvasható a cég internetes weboldalán közzétett közleményben.

[News.com] Az Egyesült Államok harmadik legnagyobb internetszolgáltatója, az EarthLink 1300 dolgozójától készül megválni, mely az 5100 főt foglalkoztató cég személyi állományának mintegy 25 százalékát teszi ki. A feleslegessé vált dolgozók többsége technikai személyzet és vevőszolgálati munkatárs, olvasható a cég internetes weboldalán közzétett közleményben.

A nyilatkozat szerint a EarthLink február 21. és március 23. között bezárja a Dallasban, Sacramentóban és Seattle-ben található telefonos ügyfélszolgálatait. A Pasadenában található call-center is megszűnik, a bezárás várható időpontját itt még nem tette közzé a cég.

"Folyamatosan új üzleti kihívásokkal kell farkasszemet néznünk egy egyre versenyképesebb környezetben" -- mondta Garry Betty, az EarthLink vezérigazgatója a dolgozókhoz eljuttatott e-mailben. "Meg kell hoznunk a szükséges lépéseket, hogy az EarthLink hosszú távon is növekedő és profitábilis cég legyen".

Az elmúlt hónapokban az EarthLink komoly kritikákat kapott, miszerint elhanyagolja modemes behívó (dial-up) szolgáltatásait, miközben fokozottan koncentrál a broadband piacra. Egyes vélemények szerint a szolgáltatások minősége is jelentősen romlott a cég indulásakor megszokott állapotokhoz képest.

Az elmúlt év harmadik negyedévében a cég dial-up előfizetőinek száma 245 000-rel csökkent, ami hat százalékos esést jelent az előző év hasonló időszakához képest. Ugyanezen időszak alatt a broadband előfizetések száma 387 000-ről 642 000-re nőtt. Az EarthLink összesen körülbelül 4,8 millió előfizetővel rendelkezik.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról