Szerző: Barna József

2002. október 7. 12:06

Mobil bankszolgáltatást kínál az OTP és a Westel

[Westel] A legnagyobb hazai bank és Magyarország piacvezető mobilszolgáltatója október elején egyedülálló szolgáltatást vezetett be OTPdirekt aktív SMS, illetve Westel Mobilbank néven. Az új szolgáltatással az ügyfelek a nap 24 órájában közvetlenül, mobiltelefonjukról kezdeményezhetnek pénzügyi tranzakciókat.

[Westel] A legnagyobb hazai bank és Magyarország piacvezető mobilszolgáltatója október elején egyedülálló szolgáltatást vezetett be OTPdirekt aktív SMS, illetve Westel Mobilbank néven. Az új szolgáltatással az ügyfelek a nap 24 órájában közvetlenül, mobiltelefonjukról kezdeményezhetnek pénzügyi tranzakciókat.

Október elejétől a Westel és az OTP Bank új, Magyarországon egyedülálló SMS alapú szolgáltatást kínál ügyfelei számára. Az OTPdirekt aktív SMS olyan korszerű megoldás, amely egy speciális SIM kártya segítségével biztosítja, hogy mobiltelefonról közvetlenül, könnyen, gyorsan és biztonságosan lehessen pénzügyi tranzakciókat lebonyolítani. Számlaegyenleg és árfolyamok lekérdezése mellett átutalásra, bankkártyához tartozó vásárlásilimit módosítására, betétlekötésre, számlaforgalom lekérdezésére, és OTP bankkártyával végzett tetszőleges Domino kártya egyenleg feltöltésére van lehetőség.

A szolgáltatáshoz speciális SIM kártya szükséges, amelyhez a Westel saját üzleteiben (a telefonszám változatlansága mellett) a bevezető időszakban kedvezményesen, bruttó 500 forintért juthatnak hozzá az ügyfelek. A kártya kicserélése után a már szerződött ügyfelek a szolgáltatás igénybevételét egy regisztrációs SMS elküldésével kezdeményezhetik, a bankfiók felkeresésére nincsen szükség. Az új SIM kártyán olyan alkalmazás található, amely könnyűvé, egyszerűvé és biztonságossá teszi a banki műveleteket, sőt, a SIM kártyán 5-5 különböző számla, bankkártya, célszámla és közlemény adatai is eltárolhatók.

Az OTPdirekt aktív SMS szolgáltatást azok a havidíjas vagy Domino kártyás westeles ügyfelek vehetik igénybe, akik az OTP Banknál Mobil TeleBANK megbízást kötöttek.

A piacon jelenleg egyedülálló szolgáltatásról további részletes információkat a Westel 1230-as, Westel hálózatából díjmentesen hívható ügyfélszolgálati telefonszámán, az OTP TeleBANK Center telefonszámán (3-666-666, 06-40-366-666), valamint a www.westel.hu és a www.otpbank.hu internetes oldalakon kaphatnak az érdeklődők.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról