Szerző: Ady Krisztián

2002. augusztus 23. 11:08

Részletek a magyar fejlesztésű Steel of Haste autószimulátorról

A Hungarian SimWorld honlap munkatársának lehetősége nyílt egy rövid látogatást tenni a Clevers fejlesztőcsapat munkahelyén, ahol megismerkedhetett a nemrég bejelentett Steel of Haste című játékukkal. A vendégség élményeiből egy cikk is született, melyet itt lehet elolvasni.

A Hungarian SimWorld honlap munkatársának lehetősége nyílt egy rövid látogatást tenni a Clever's fejlesztőcsapat munkahelyén, ahol megismerkedhetett a nemrég bejelentett Steel of Haste című játékukkal. A vendégség élményeiből egy cikk is született, melyet itt lehet elolvasni.
"A játékot fizikailag a lehetõ legrealisztikusabbra próbálják elkészíteni a fiúk - persze figyelembe véve, hogy egy játékról van szó. Az adatokat SI rendszerben számolja a program, ami a tökéletes fizika elkészítésének fontos alapja. Ebben segítségükre van egy rendkívül jól paraméterezhető fizikai motor. Szerintem szinte a létező összes adatot figyelembe veszi a program az autók mozgatásakor. Néhány adat a teljesség igénye nélkül, amelyekkel számol a program az autó mozgatásakor: súly, motorteljesítmény, motorfék, váltó áttételezés, gumitípus (külön kiemelték a srácok, hogy itt a gumi valóban gumi lesz), lengéscsillapító, légellenállás és még sok más adat, amit felsorolni is nehéz."

A programról készült képeket a HWSW Galéria rovatban lehet megtekinteni. A játék megjelenése még karácsony előtt várható.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról