Szerző: castor

2002. július 31. 00:15

Interjú Kozák Tamással, az Invictus játékfejlesztő csapat ügyvezetőjével

A szimulátorokkal foglalkozó Hungarian SimWorld honlap készített egy interjút Kozák Tamással, az Invictus ügyvezetőjével. Az interjúból a cég legújabb autóversenyes játékáról tudhatunk meg érdekes részleteket -- például hogy a fejlesztés során az első részletesen kielemezett mozifilm a Halálos Iramban volt, ugyanis ez illeszkedik legjobban a program hangulatához.

A szimulátorokkal foglalkozó Hungarian SimWorld honlap készített egy interjút Kozák Tamással, az Invictus ügyvezetőjével. Az interjúból a cég legújabb autóversenyes játékáról tudhatunk meg érdekes részleteket -- például hogy a fejlesztés során az első részletesen kielemezett mozifilm a Halálos Iramban volt, ugyanis ez illeszkedik legjobban a program hangulatához.

    "A játék teljesen új motort kapott, ami más, mint az Insane motorja volt. Miért volt erre szükség és mire képes az új motor?
    Az Insane csak magassági térképes pályát tudott kezelni, nem lehettek benne a jármű fölé nyúló talajelemek, kiálló sziklák, hidak. Az új Engine viszont sok más újítással is rendelkezik. Tudunk végtelen nagy pályát kezelni, mivel a játék folyamatosan tölti a winchesterrõl a pálya aktuális részleteit, így határt csak a CD, illetve a HDD kapacitása szabhat (no meg persze a mi időnk, amit a projectre szánunk). Ezenkívül a fizika és a 3D Engine is új alapokra lett helyezve, de erről beszéljen majd maga a játék."

Az interjút itt lehet elolvasni teljes terjedelmében. A játék meglepő módon már két hónap múlva a boltok polcaira fog kerülni.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról