Mellékleteink: Unix / Linux | Gamekapocs
Keres

Munkanélküliség esetén jól jöhet a Telekom számlabiztosítása

Koi Tamás, 2011. november 21. 11:40
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Tartósabb keresőképtelenség vagy munkanélküliség esetére kínálja legújabb biztosítási termékét a Magyar Telekom. A cég számlabiztosítása egyszerre legfeljebb fél évig oldja meg az ügyfél problémáit.

Új termékkel egészíti ki 2008-ban elindult Biztonság Programját a Magyar Telekom: a cég október végétől olyan biztosítási szolgáltatást tett elérhetővé ügyfelei számára, amely a munkahely elvesztése vagy tartós keresőképtelenség esetén megoldást jelent a telefon-, internet- vagy tévészámlájuk kifizetésére. A hasonló számlabiztosítások a 2008-as válság idején ütötték fel a fejüket először, céljuk pedig a létbiztonság növelése mellett kezdetek óta a mindenki számára kellemetlen behajtási procedúra elkerülése.

A Számlabiztosítást jelenleg a Telekom havidíjas mobil, illetve vezetékes telefonszolgáltatást használó lakossági ügyfelei köthetik meg. A távközlési szolgáltató biztosítópartnerével, a UNION Biztosítóval karöltve kétféle konstrukciót kínál ügyfeleinek: a 490 forintos havi díjért nyújtott Alap csomag havonta legfeljebb 10 ezer forintig térít, míg a 690 forintos Extra csomagnál 15 ezer forintos a havi számlaösszegre nyújt fedezetet. Fontos, hogy a biztosító munkanélküliség és betegség esetén az első 60 napban úgynevezett várakozási időt alkalmaz, csak ezt követően kezdi meg a térítést. A számlabiztosítás egyszerre legfeljebb hat hónapos időszakra vehető igénybe, a szerződés fennállása idején pedig maximum egy évig.

Számlabiztosítást a hazai távközlési szolgáltatók közül elsőként az EnterNet kínált ügyfeleinek: a cég 2008-ban vezette be az ADSL-szolgáltatásokra érvényes konstrukciót. Az EnterNet által nyújtott biztosítás egyhavi költsége az igénybe vett szolgáltatás havi díjának bruttó 6,49 százaléka volt, vagyis az alternatív szolgáltató a Magyar Telekommal ellentétben sávosan, az igénybe vett szolgáltatás díjával arányos mértékben kalkulálta ki a biztosítási díjat.

A Biztonság Program első elemeként 2008-ban megjelent Családi balesetbiztosítás az előfizető és vele egy háztartásban élő családtagjai számára nyújt segítséget a Föld bármely országában, a nap bármely órájában bekövetkező baleset esetén. A szolgáltatást mostanáig a Telekom közel 150 ezer előfizetője választotta - áll a multicég által kiadott sajtóközleményben.

A balesetbiztosítási konstrukciók mellett a szolgáltató készülékbiztosítást is kínál ügyfeleinek: az immár Domino konstrukcióval vásárolt mobilokra is kiterjedő biztosítási formát eddig nagyjából 50 ezer előfizető vette igénybe. A szolgáltatás Alap csomagja véletlenszerű károsodás és rongálás, Extra csomagja az alap fedezetek mellett lopás esetére nyújt segítséget az ügyfélnek a mobiltelefon javításával vagy cseréjével.

Egy kis türelmet kérünk, töltjük a kommenteket...

Új komment írásához be kell jelentkezned!

A Fórumos azonosítódat is használhatod.

Ha még nem vagy tagunk, regisztrálj! Csak 2 perc az egész.

Tipp #1: több formázási lehetőséged van, ha a Fórumban szólsz hozzá a témához!
Tipp #2: készítettünk egy gyűjtőoldalt, ahol az összes friss kommentet megtekintheted.