Szerző: Ady Krisztián

2008. május 19. 12:31

A harmadik negyedévre várják az érintőképernyős Blackberryt

[Techworld] Egyre több információ lát napvilágot az érintőképernyős Blackberryről: a legújabb pletykák szerint az okostelefon a harmadik negyedévben kerül majd piacra és a tengerentúlon a Verizon Wireless, Európában pedig a Vodafone kínálatában bukkanhat fel.

[Techworld] Egyre több információ lát napvilágot az érintőképernyős Blackberryről: a legújabb pletykák szerint az okostelefon a harmadik negyedévben kerül majd piacra és a tengerentúlon a Verizon Wireless, Európában pedig a Vodafone kínálatában bukkanhat fel.

A Thunder kódnevű okostelefon főként az Apple üzletiesedő és hamarosan talán harmadik generációs változatban is megjelenő iPhone-jával konkurálna, igazi üzleti, de hasonlóképpen trendi telefont az üzletemberek kezébe helyezve. Az érintőképernyő mellett elméletileg négy extra gomb is helyet kap majd a készüléken, a szinte védjeggyé vált teljes QWERTY billentyűzet viszont hiányozni fog.

BlackBerry BoldA RIM alig pár napja mutatta be legutóbbi Blackerryjét, mely még a "hagyományos", teljes QWERTY billentyűzettel ellátott kivitellel látott napvilágot. A Bold billentyűzete felett egy szokatlanul nagy, 480x320 pixel felbontású kijelzőt hordoz, ami elsősorban webböngészésnél jöhet jól, de az első tesztek szerint a videók is gyönyörűek, rajta. A BlackBerry Bold felhasználói már HSDPA sebességgel is internetezhetnek, lefedettség hiányában pedig a 802.11 a/b/g szabványú hálózatokkal szót értő Wi-Fi vezérlővel kapcsolódhatnak. A Wi-Fi hotspotok megtalálását beépített GPS-vevő segíti.

A RIM szokás szerint nem kommentálta az érintőképernyős modellről szárnyaló értesüléseket. A cég szekere jól gurul, bevétele több mint kétszeresére emelkedett a tavalyi második negyedévben és elérte az 1,37 milliárd dollárt.

A vállalat nyeresége szintén meguplázódott, szeptember 1-én 287,7 millió dollárt mutatott a mérleg, ami részvényenként 50 centnek felel meg. A negyedév alatt több mint 3 millió BlackBerryt adott el a Research In Motion, a push e-mail szolgáltatásra előfizetők létszáma pedig 1,45 millióval 10,5 millióra emelkedett.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról