Szerző: Bőle György

2004. november 10. 16:06

Az új, felhasználóbarát program neve: Bevásárlókártya

[hirdetés] A rekordokat döngető Medal of Honor, a generációkat lebilincselő Age of Empire, a korosztálytól függetlenül harcba és őrületbe kergető Quazar után, a jelek szerint, itt a felhasználók új őrülete. Egybehangzó vélemények szerint olyan újdonságról van szó, amely a taktikai elemek kimeríthetetlen tárházát biztosítja, már-már korlátlan szabadságot nyújtva mindenkinek, aki megismerkedik vele.

Érdemes talán egy példával illusztrálni milyen jelentős szerepe is van a taktikának, a technikának, a gondolkodásnak, de még az intuíciónak is. Képzeljük magunkat egy kétgyermekes családfő szerepébe. Az év egy tetszőlegesen kiválasztott hónapjának utolsó hetében járunk. A feleségnek még mindig nem sikerült megvenni azt a ruhát, amelyből már csak egyetlen darab van a kirakatban. Ha Kovácsné a szomszédból észreveszi, azonnal le is csap rá. A férj variációs lehetőségei: családi háború az asszonnyal, családi béke meleg vacsorával, sok kedveskedéssel. Ha az előbbit választja: az adott helyzetből nincs kiút. Ha az utóbbit, további pozitív következmények várhatók. Ehhez azonban elengedhetetlen a ruha azonnali megvásárlása, viszont a hónap végén nem áll megfelelő készpénzfedezet a rendelkezésre. Ráadásul a múltkor titokban vett hatfunkciós villanyborotvát is tovább kell rejtegetni. Mindeközben már csak napok vannak hátra a nagyobbik gyerek születésnapjáig, így a régóta ígért CD-lejátszó kikerülhetetlen. Ugyanakkor a kisebbiknek is meg kell vásárolni az önjáró, lövöldöző robotot, mert hisztizni fog, ha ő nem kap ajándékot. Itt lép a képbe a megfelelő taktikai elem, amelyhez gyors döntés szükséges: igényelni kell Bevásárlókártyát.

Innentől a felhasználó máris a következő, magasabb szinten folytathatja a játékot, a lehetőségek szédületesen bővülnek. A Bevásárlókártyával ugyanis mintegy 20 ezer üzletben lehet készpénz nélkül vásárolni. A felhasznált összeget elég akár másfél hónap múlva visszafizetni, méghozzá kamat nélkül. Még érdekesebbé teszi a programot, hogy a felhasználó minden alkalommal SMS-t kap a vásárlás idejéről, helyéről és a felhasznált összegről.

És ez csupán egyetlen példa volt abból a széles skálából, amelyen nap mint nap gyakorolhatjuk vásárlási készségünk taktikai és technikai elemeit. S nem kell attól tartanunk, hogy a pálya végére érünk, hiszen minden egyes feltöltés után kezdődhetnek az új Bevásárlókártyás kalandok, amelyekben garantált a hepiend.

A Bevásárlókártyával kapcsolatos további információért látogasson el a www.bevasarlokartya.hu weboldalra, hívja a 06 40 22 44 66-os nonstop Bevásárlókártya infovonalat, vagy keresse fel valamelyik CIB bankfiókot. Éves kártyadíj nélkül számított THM: 0-33,98%.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról